Informació, gestió organitzativa de l’COVID (personalització de cites, recordatoris, emplaçaments …) i certificació de vacunació a través d’Blockchain o pels mitjans oficials establerts
El 2020 Carina va resoldre els dubtes de milions de persones a Espanya i altres països. Res més estrenar-2021, 1MillionBot ja té desenvolupat «Salva»el primer assistent intel·ligent que permet abordar de forma eficient el procés de vacunació des d’una triple vessant: Informació, gestió de la vacunació icertificació.
L’assistent, a el temps que facilita l’accés a la informació i la transparència a l’ciutadà i evita la saturació dels telèfons d’assistència de les administracions sanitàries, pot gestionar el procés de forma fàcil per als ciutadans, integrant tota l’operativa de les vacunes.
Salva,l’assistent virtual per ajudar a la vacunació, prototip desenvolupat per 1MillionBot
Informació, personalització i certificació
L’assistent intel·ligent conversacional, basat en IA cobreix les tres vessants claus de la vacunació en qualsevol país:
- Informar sobre la vacunació amb tota la informació rellevant disponible les 24 hores. Contesta les preguntes sobre la vacuna i la vacunació, adaptada a cada país. Per exemple a Catalunya, les respostes oficials. sobre què vacunes tindrem a Catalunya, què fer davant reaccions adverses, contraindicacions, beneficis de la vacunació, terminis, on …
- Organitzar de forma personalitzada la cita: com, quan ion.L’assistent intel·ligent pot donar un tracte personalitzat, permetent el Servei de Salut d’una comunitat autònoma donar cita, recordatoris de data, i enviar l’emplaçament per vacunar-se.
- Certificar la vacunació. Igualment 1Millionbot, en col·laboració amb Lucentia Lab, gestionen la certificació a través del Assistent Intel·ligent a través Blockchain o els mitjans oficials establerts.
La rapidesa, eficiència i efectivitat claus per a qualsevol país
Està previst que arribin 900.000 vacunes a Catalunya, que començaran a administrar-se a 450.000 persones. La vacunació durarà, en una primera fase, fins al març, ja que calen dues dosis de la vacuna..
La informació, efectivitat i eficiència de procés de vacunació serà clau. D’aquí que l’equip de 1MillionBot hagi treballat aquest Nadal intensivament en aquesta nova eina.
Segons dades recents, Israel ha vacunat a 1 milió de persones, més de l’10% de la seva població. Xina a uns 4,5 milions, EUA a 4,2 milions, Regne Unit a 1 milió i Alemanya a gairebé 200.000(M. Sebastià a Invertia).
Segons la CEO«en 1Millionbot,després de l’experiència de Carina tenim molt clar que ajudar que la vacunació sigui ràpida i massiva ha de ser la prioritat absoluta. Cada dia de retard suposa un dia més de pandèmia i de crisi econòmica i hem d’ajudar a superar el COVID com més aviat millor, aquest objectiu ens ha motivat a treballar en «Salva» durant totes aquest Nadal
El millor corpus lingüístic en català
1MillionBot disposa del millor corpus lingüístic en llengua catalana després de tres anys treballant en diversos projectes amb institucions públiques o privades com el Govern Català, la Diputació de Barcelona, Parlem, Universitat Politècnica de València, Universitat de les Illes Balears …
Els avantatges de l’Auxiliar Intel·ligent de 1MB
Un Assistent Intel·ligent disponible a tot arreu, capaç de centralitzar tots els processos i operativa
Segons l’equip de tecnologia de 1MB:«elnostre assistent pot integrar-se fàcilment amb tots els sistemes (APIs, CRMs, etc) i sobretot estar molt visible i accessible per a tots els usuaris.«Salva» en pocs minuts està preparat per respondre les 24 hores i visible en totes les pàgines webs (Centres Sanitaris i de Salut, Conselleries, CCAA, Ajuntaments … on s’insereixi. També pot estar accessible per a l’usuari en WhatsApp, Telegram, Xarxes socials. la clau és «estar disponible i accessible sempre, de forma fàcil, en tots els mòbils, sensemolestar«.
Un altre punt important -segons Raquel Pomares, directora de Lingüística computacional- és «lacapacitat de gestionar de manera efectiva la comunicació amb les persones que s’han de vacunar. Recordar la data de la vacuna, el lloc geolocalitzat per accedir des mòbil, etc. tot això és molt important.»
Sobretot -afegeix-«tenir dades reals dels dubtes i inquietuds dels ciutadans. a al final els usuaris et sorprenen amb dubtes i preguntes que no s’han previst i que es generen en funció d’una nova situació o evolució de l’COVID. Gràcies a Caterina, el chatbot de l’Equador el PNUD va identificar i l problema de la manca d’aliments de la població. Carina ens ha ensenyat que els ciutadans canvien les seves pors, dubtes, i necessitats d’una forma dinàmica. Avançar-se als problemes és clau«.